INTERWETTEN-100 ΕΥΡΩ ΔΩΡΕΑΝ

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Καταμερισμός της μπάνκας στο στοίχημα

Όπως κατ'επανάληψη έχω τονίσει στο παρελθόν,το στοίχημα είναι ένα παιχνίδι που παίζεται με μπάνκα από τους σοβαρούς και επαγγελματίες παίκτες,που ως κύριο στόχο έχουν να αποκομίζουν κέρδος από αυτό το χόμπι και κατόπιν να διασκεδάσουν.Πώς όμως πρέπει να διαχειρίζεται ένας παίκτης την μπάνκα του για να μπορεί να αντέχει τα αρνητικά αποτελέσματα και να έχει μακροπρόθεσμο κέρδος;

Πολλές θεωρίες εχουν αναπτυχθεί για την διαχείρηση της μπάνκας,όπως "η επίπεδη διαχείρηση του κεφαλαίου", ο "αναδιπλασιασμός του κεφαλαίου", το "κριτηριο Kelly" και πολλοι άλλοι μέθοδοι.Με τα χρόνια εχω ασχοληθει με ολες αυτες τις μεθόδους και κατέληξα στο συμπέρασμα οτι έιναι μακροπρόθεσμα ζημιογόνες για τον πάικτη και η κάθεμια έχει εμφανή ελλατώματα...Με την πάροδο των χρόνων δημιούργησα την δική μου φιλοσοφία στο θεμα της διαχείρησης της μπάνκας,και αφου πολλοί ζητήσατε να παραθέσω τον τρόπο παιχνιδιού μου δεν εχω καμμία αντίρρηση να το κανω.Άλλωστε αυτός είναι και ο σκοπός του ADIS PICKS.

Αρχικά υπολογίζω στην αρχή της κάθε σεζόν πόσα χρήματα θα διαθεσω για στοιχηματισμό(αρχικό κεφάλαιο μπάνκας).Κατόπιν κανω καταμερισμό της αρχικής μπάνκας σε ισόποσα τμήματα ανάλογα με τον τρόπο παιχνιδιού μου.Το σημείο αυτό είναι το πιο σημαντικό.Οταν λέω τροπο παιχνιδιού εννοώ τί του αρέσει να ποντάρει ο καθένας.Εγώ ας πουμε παίζω 1)μονα αποδεκτά με νορμαλ αποδόσεις (1,8-2,2) , 2)trading, 3)δυάδες, 4)τριάδες, 5)μονά αποδεκτά με υψηλές αποδόσεις(μεγαλύτερες του 3,00)

Άρα χωρίζω την αρχική μου μπάνκα σε 5 ισοποσα τμηματα και χρησιμοποιω μόνο το 10% του κάθε τμηματος αυτου σε μια στοιχηματική μερα.

Έτσι για παραδειγμα αν έχω αρχικη μπάνκα 2000 ευρω την χωρίζω σε 5 μπάνκες των 400 ευρώ:1)400 ευρώ για τα μονά αποδεκτά με νορμαλ αποδοσεις, 2)400 ευρω για trading , 3)400 ευρω για δυάδες, 4)400 ευρώ για τριάδες, 5)400 ευρω για μονα αποδεκτά με υψηλές αποδόσεις.

Κάθε στοιχηματική ημέρα χρησιμοιώ το 10% κάθε μπάνκας ενώ σε κάποιες κατηγορίες μπορέι να μην πάιξω και τιποτα αν δεν υπάρχει καποια ευκαιρία.Δηλαδη αν εχω βρει μόνο μια δυαδα και μια τριαδα θα παιξω μονο αυτες και τιποτα αλλο χωρις να αγγιξω την μπάνκα των μονων αποδεκτών και του trading.Αλλη μέρα μπορει να βρω μονο αγώνες για trading αρα θα πάιξω μόνο trading και τιποτα άλλο.

Με αυτόν το καταμερισμό της μπάνκας ο παίκτης του στοιχήματος θέλοντας και μη αποκτά πιο ευκολα την πειθαρχία που διακρίνει κάθε κερδισμένο παίκτη του στοιχήματος,νομίζω είναι απολυτα κατανοητό.

Τον τροπο αυτό παιχνιδιού δεν πρόκειται να τον βρείτε πουθενά στο διαδυκτιο,γιατι πολύ απλά ειναι ο...δικος μου τρόπος παιχνιδιού και πράγματι είναι πολυ κερδοφόρος αφού βάζει μια τάξη στα στοιχήματα,αναπτύσσει την στοιχηματική λογική και περιορίζει την χασούρα σε μια αρνητική περίοδο προγνωστικών(ολοι περναμε τέτοιες μέρες).

Ελπίζω να βοηθησα καλή συνέχεια σε όλους!



Δεν υπάρχουν σχόλια: