INTERWETTEN-100 ΕΥΡΩ ΔΩΡΕΑΝ

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Έναρξη των ομίλων του Champions Leaque

Αρχίζουν σήμερα οι αγώνες της φάσης των ομίλων του CL και όλος ο ποδοσφαιρικός πλανήτης έχει στραμμένα τα βλέμματά του στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.

Πρεμιέρα λοιπον και με βάση τους άγραφους κανόνες του στοιχήματος,ένας καλός παίκτης πρέπει να απέχει απο το στοιχηματισμό.Εγώ θα ακολουθήσω τον ασφαλή δρόμο του trading σήμερα,που θα μου επιτρέψει να προστατέψω τα κεφάλαιά μου σε περίπτωση που "δεν μου βγαίνουν τα ματς".

Η κάτοχος του τροπαίου Ίντερ αντιμετωπίζει την άπειρη και αποδυναμωμένη σε σχέση με πέρυσι Τβέντε.Αν και η Ίντερ δεν βρίσκεται ακόμη σε καλή κατάσταση,έχει διατηρήσει όμως όλη την περσινή της ομάδα,και πιστεύω οτι τουλάχιστον θα προηγηθεί στο σκορ.Ακόμη και αν βρεθεί πίσω στο σκορ έχει τους παίκτες για να φερει το ματς στα ίσια,ακόμη και να κάνει την ανατροπή.Με το trading στην Ίντερ πιστέυω πως θα έχω σιγουρο κέρδος όπως και να εξελιχθεί το ματς.Στην μόνη πρίπτωση που χάνω ειναι αν προηγηθεί η Τβεντε και διατηρήσει το προβάδισμά της ως το τέλος πράγμα δυσκολο αφού πιστεύω πως οι Ιταλοί θα αντιδράσουν....

Παρόμοια λογική υπάρχει και στο ματς της Βαλένθιας.Δεν πιστεύω πως οι Τούρκοι θα υπερσκελίσουν το εμπόδιο και την πολυ καλύτερη ομάδα από αυτους,αυτή της  Βαλένθια.Trading και στην Βαλένθια λοιπόν.

Μία μικρή μίζα θα ρίξω και στην δυάδα Λυών-Κοπεγγαχης ζητώντας τις νίκες των γηπεδούχων.Άλλωστε η έδρα των Δανών είναι απόρθητο φρούριο,ενώ και η Λυών μεταμορφώνεται στα εντός έδρας ευρωπαϊκά παιχνίδια της,και αντιμετωπίζει μια Σάλκε σε πραγματική αποσύνθεση τόσο αγωνιστικά όσο και ψυχολογικά.

Αυτό θα είναι το παιχνίδι μου για σήμερα,πάντα με μικρή μίζα αφου μιλάμε για πρεμιέρα CL.Καλή επιτυχία!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: